Lilla Othilia, 3 månader, sitter på toaletten.
 
Det har varit usel bloggning. Tiden har inte räckt till. Orsaken till det är att innan skolavslutningar, innan vi får lov, så är det alltid en explosion av läxor, prov och inlämningsuppgifter. Jag känner att läxorna måste göras och det är väldigt tråkigt när hela dagar går åt till plugg eller bara tankarna på allt plugg. Jag vill verkligen skriva kanininlägg och lägga upp bilder på allt jag fotar och det tänker jag göra.
När den lilla tiden vill räcka till.
 
Senaste inlägget skrevs den 30 april på Othilias födelsedag. Om jag bara ska avsluta därifrån så blir det att Othilia fick en toppen födelsedag med massvis med kärlek och lite godsaker som jordgubbar. Mums mums!
 
Igår upptäckte jag att hon blivit skendräktig igen. Inte så kul, för hon plockar av sig päls och bygger bo.
Idag har börjat med att nu på morgonen har hon fått sin mat och skuttat runt i mitt rum som vanligt.
Om en stund måste jag sticka till skolan, och det är så inte kul.
 

1 kommentarer

Johanna

07 May 2014 07:08

Söt kanin :)

Svar: Hihi tack :)
kaninkontrast.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej